Sayfalar

2 Ocak 2015 Cuma

Çocuk Kitapları Dünyasına Hoşgeldiniz :)

Çocukluğumdan beri bayılırım kitaplara. Kitapların renkli dünyası beni hayaller alemine alır götürür. Zaten hayalperest olan ruhum kitaplardaki farklı dünyalar sayesinde kendinden geçer. Kimi zaman ormanlarda korkusunca yürüyen bir kahraman, kimi zaman denizlerin altındaki dünyayı keşfe çıkan bir maceraperest, kimi zaman insanları mutlu eden bir peri olurum. En çok çocuklar için yazılmış hikayeleri severim. Çocuklar için yazılmış hikayeleri okurken sınırsız hayal dünyasının kapılarının benim için aralandığını hissederim. Bazen çok güçlü kanatlarım olur, bazen sihirli güçlerim ama en çok tüm renklerin beni harmanladığı bir dünyada yaşadığımı hayal ederim.

Hal böyle olunca ve aldığım eğitim ve mesleğim de buna izin verince anneler ve meslektaşlarım için güzel bir sayfa oluşturmaya karar verdim. Beğendiğim çocuk kitaplarını sizinle paylaşmak, kitaplarla bağlantılı etkinlikler üretmek ya da bulduğum etkinlikleri sizin için yazmak . Keyifle okumanız dileğiyle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder